سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران 98 و اعتراض به نتایج کنکو

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران 98 و اعتراض به نتایج کنکور 97

فراخوان کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران 98 منتشر شد. کلیه داوطلبان متقاضی که واجد شرایط پذیرش بدون آزمون دانشجو ارشد دانشگاه تهران می‌باشند، می‌توانند در بدون کنکور ارشد شرکت نمایند. رشته های ارشد بدون کنکور 98 ، شامل لیست متنوعی از رشته های گوناگون می‌باشد. لذا داوطلبان عزیز با توجه به لیست قرار داده شده، به انتخاب رشته مورد نظرخود دست می‌زنند.

شرایط ورود به کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران 98 با سایر دانشگاه‌ها متفاوت می‌باشد. رشته های ارشد فراگیر پیام نور نیز، از جمله رشته هایی است که برای داوطلبان مفید و مناسب می‌باشد. آن دسته از متقاضیان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور که واجد شرایط می‌باشند ضمن مطالعه دقیق دفترچه می‌توانند در انتخاب رشته این دانشگاه شرکت نمایند.

پذیرش در کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران 98

پیرو اطلاعیه دانشگاه تهران ، مبنی بر شرایط پذیرش بدون آزمون دانشجو ارشد دانشگاه تهران ، با توجه قوانینی تعیین شده ، در سال جاری نسبت به سال‌های گذشته ، شاهد افزایش ظرفیت برای پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران 98 می‌باشیم. لذا این مورد، شانس داوطلبان و متقاضیان را برای ورود به این دانشگاه هموارتر نموده است.

متقاضیانی که واجد شرایط ورود به کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران 98 می باشند، می‌توانند با استفاده از کنکور ارشد و کسب رتبه مجاز، در دانشگاه ترهان پذیرفته شون. برای پذیرش در این دانشگاه ابتدا لازم است از منابع آزمون کارشناسی ارشد به صورت دقیق اطلاع یابید و همچنین برای برنامه ریزی با مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد تماس حاصل نمایند.

جهت اطلاع دقیق از کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران 98 ، شرایط پذیرش بدون آزمون دانشجو ارشد دانشگاه تهران ، استفاده از سامانه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه تهران با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

شرایط پذیرش بدون آزمون دانشجو ارشد دانشگاه تهران

شرایط پذیرش بدون آزمون دانشجو ارشد دانشگاه تهران

شرایط پذیرش بدون آزمون دانشجو ارشد دانشگاه تهران

آن دسته از داوطلبانی که مایل به شرکت در فراخوان دانشگاه تهران می‌باشند، ابتدا باید ثبت به شرایط پذیرش بدون آزمون دانشجو ارشد دانشگاه تهران آگاه شوند. از جمله شرایط معدلی و میانگین نمراتی است که در هر رشته قرار داده شده است و داوطلبان پس از ثبت نام و تائید مدرک و مصاحبه ،در صورت پذیرفته شدن خواهند توانست در دانشگاه اقدام به ثبت نام نمایند.

معاون آموزشی دانشگاه تهران، از افزایش ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران 98 خبر داد. وی افزود، ظرفیت پذیرش در سال جاری از 20 درصد به 40 درصد افزایش یافته است. لذا شانس قبولی در این دانشگاه و ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد برای داوطلبان افزایش یافته است. پذیرش در این دانشگاه منوط به شرایط پذیرش بدون آزمون دانشجو ارشد دانشگاه تهران می‌باشد.

ظرفیت پذیرش در کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران 98 برای دانشجویان دانشگاه های تراز اول به صورت مازاد خواهد بود.

 بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه تهران 98

 بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه تهران 98

بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه تهران 98

برای شرکت در کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران 98 هر یک از داوطلبان می توانند در ثبت نام شرکت نمایند. در سال های گذشته ، شاهد پذیرش 15 درصدی در این دانشگاه بودیم و نهایت افزایش پذیرش به 20 درصد می رسد. با توجه به اینکه این میزان به 40 درصد افزایش یافته است. خوشبختانه به صورت تکمیل ظرفیت و مازاد بر ظرفیت پذیرش کنکور می باشد.

برای مشاوره تحصیلی تفاوت مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی و هزینه ثبت نام کنکور سراسری 98 به سایت sabzmoshaver.com  مراجعه نمایید.

برای مشاوره تحصیلی آموزشی به سایت   abharkonkur.rozblog.com مراجعه نمایید.

 

با توجه به شرایط پذیرش بدون آزمون دانشجو ارشد دانشگاه تهران ، برای ورود به کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران 98  داوطلبان سطح یک دانشگاه ها می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. همچنین متقاضیان باید فارغ التحصیل هشت نیمسال تحصیلی باشند. دانشجویان شرکت کننده ، حتما لازم است جزو 15 درصد نفرات برتر ورودی رشته خود باشند.

با توجه به افزایش ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران 98 ، تعدادی از این ظرفیت به صورت مازاد ، منحصر به فارغ التحصیلان دانشگاه های رتبه یک می باشد. تلاش دانشگاه تهران بر پذیرش دانشجویان واجد شرایط می باشد و حداکثر سهمیه خود را به این داوطلبان اختصاص خواهد داد. ثبت نام رای کلیه داوطلبان به صورت اینترنتی امکان پذیر می باشد.

سامانه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران

ایران تحصیل سامانه ای را برای کلیه داوطلبان متقاضی ورود به کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران 98 قرار داده است. برای پذیرش در این دانشگاه می توانند با استفاده از سامانه مورد نظر، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. داوطلبان عزیز ابتدا لازم است واجد شرایط پذیرش بدون آزمون دانشجو ارشد دانشگاه تهران باشند.

دانشجویان متقاضی ثبت نام در کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران 98 می توانند پس از ثبت نام در این سامانه و ثبت اطلاعات خود، در رابطه با پرداخت کارت الکترونیکی اقدام نمایند. لذا داوطلبان عزیز می توانند با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب ، می توانند هزینه را به صورت الکترونیکی پرداخت نمایند. مطابق با شرایط پذیرش بدون آزمون دانشجو ارشد دانشگاه تهران ، امکان ثبت نام در رشته های تعیین شده وجود خواهد داشت.

کانال اطلاع رسانی کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران

کانال اطلاع رسانی کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران

 

برای کسب اطلاع در رابطه با کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران 98 می توانید با مشاورین و متخصصین ما تماس حاصل نمایید. کلیه شرایط پذیرش بدون آزمون دانشجو ارشد دانشگاه تهران ، با استفاده از این سامانه قابل دریافت خواهد بود. متخصصین ما همه روزه حتی در ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات مشاوره تحصیلی دانشگاهی به شما عزیزان می باشند.

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران با چه معدلی پذیرش می شود ؟

برای ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه تهران باید معدل بالایی داشت ؟

برای ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد باید معدل کارشناسی چند باشد ؟

نحوه اعتراض به نتایج کنکور 97

آیا ممکن است در اعلام نتایج به کنکور سراسری 97 اشتباه رخ داده باشد؟

چگونه می توان اعتراض خود به نتایج کنکور سراسری 97 (نحوه اعتراض به نتایج کنکور 97) را ثبت کرد؟

نحوه اعتراض به سهمیه 5 درصدی چگونه است؟

آیا مسئولین سازمان سنجش اعتراض ها را رسیدگی می کنند؟

چه درخواست هایی را می توان در سامانه ارسال درخواست اعتراض به نتایج کنکور سراسری 97 ثبت کرد؟

زمان اعلام نتایج رسیدگی به اعتراضات کنکور سراسری 97 کی است؟

و..؟؟

پاسخ به این سوالات و بسیاری سوال دیگر را می توانید در ادامه این پست و پست مربوط به نحوه اعتراض به نتایج کنکور 97 بیابید. اشتباه خطا و اشتباه در هر سیستمی ممکن است رخ دهد و سیستم سازمان سنجش و اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 97 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در پست اعتراض به نتایج کنکور 97 به چندین اشتباه رایج در سیستم اعلام نتایج کنکور 97 پرداختیم و به ذکر چند مثال از دلایلی که باعث می شود اشتباه در نتیجه نهایی کنکور پیش آید پرداختیم.

در این مقاله قصد داریم نحوه اعتراض به نتایج کنکور 97 را برای شما توضیح دهیم.

اعتراض به نتایج کنکور سراسری 97 شامل چه کسانی نمی شود؟

اعتراض به نتایج کنکور سراسری 97 شامل افرادی که مجاز در انتخاب رشته نشدند و یا در هیچ یک از اولویت های خود مورد پذیرش قرار نگرفتند و رتبه کشوری خیلی بالایی داشتند اعتراض به نتایج کنکور تاثیری در نتایج این گروه نخواهد داشت.

اعتراض به نتایج کنکور 97 چیست و شامل چه کسانی می شود؟

اعتراض نتایج کنکور 97 به معنای ارسال درخواست و پیگیری در مورد نتایج اعلام شده کنکور سراسری 97 می باشد که داوطلب در مورد نتیجه و قبولی خود تردید دارد و می خواهد واقعیت رتبه و رشته قبولی کنکور 97 روشن باشد.

اعتراض به نتایج کنکور 97 به چهار دسته تقسیم خواهد شد:

برسی اشتباه در انتخاب رشته و تقاضای اولویت بعدی

اعتراض به نتیجه قبولی کنکور سراسری 97

دریافت شماره داوطلبی یا شماره پرونده

اعتراض در قسمت عمومی

مراحل ثبت اعتراض به نتایج کنکور 97

مراحل گام به گام نحوه ثبت اعتراض به نتایج کنکور سراسری 97 به شرح زیر است:

گام اول: فرآیند ثبت اعتراض به نتایج کنکور به صورت اینترنتی انجام می گیرد و نیازی به مراجعه حضوری نیست. پس از اعلام نتایج کنکور سراسری 97 با مراجعه به سایت سازمان سنجش می توانید برای ثبت اعتراض خود اقدام نمایید و پس از ورود به سایت در قسمت عضویت در سایت اطلاعات خود را ثبت نمایند و بر روی گزینه ورود به سیستم ثبت ارسال درخواست کلیک نمایید.

مراحل درخواست ثبت اعتراض به نتایج کنکور سراسری 97

گام دوم: کسانی که اولین بار است که وارد سیستم می شوند می بایست برای خود نام کاربری و رمز ورود تعین نمایند و از این پس با آن ها وارد سیستم شوند و داوطلبانی که از پیش عضو بوده اند نیازی به عضویت مجدد ندارند و با وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور خود و با کلیک روی گزینه ثبت درخواست جدید و انتخاب موضوع کنکور سراسری 97 می توانند اعتراض خود را ثبت نمایند.

درخواست ثبت اعتراض به نتایج کنکور سراسری 97

نحوه مشاهده نتایج اعتراض به کنکور سراسری 97

باید دید که پس از اعلام نتایج کنکور سراسری 97 و فعال شدن سیستم ثبت اعتراض کدام یک از گزینه های نوع اعتراض فعال می شوند و در صورتی که گزینه مربوط به نوع اعتراض شما در داخل گزینه های موجود نباشد شما می توانید درخواست خود را در قسمت ثبت درخواست با موضوع عمومی ثبت نمایید.

نکته قابل توجه:

داوطلبان عزیز توجه داشته باشید که فقط یک بار می توانید برای ثبت اعتراض اقدام نمایید پس نباید در روند ثبت اعتراض هیچ خطا و اشتباهی داشته باشید همچنین باید حتما ایمیل خود را در سیستم نحوه ثبت اعتراض به نتایج کنکور 97 به درستی وارد نمایید.

شرایط اعتراض به نتایج کنکور 97

داوطلبان عزیز توجه داشته باشید که در صورتی که در اولین اولویت پذیرش شده ی خود در هنگام اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور97 راضی نیستید و مایل به پذیرش در اولویت های بعدی انتخاب رشته خود می باشید با یک درخواست اینترنتی ساده از طریق سایت سازمان سنجش در زمان مقرر شده می توانید انتقالی گرفته و در کد رشته محل هایی که در اولویت های بعدی پذیرفته شده اید ادامه تحصیل دهید.

توجه داشته باشید که شما می بایست قبل از انجام انتقالی کارنامه نهایی (کارنامه سبز) خود را از طریق سایت سازمان سنجش دریافت نمایید و از کد رشته محل هایی که در آن ها پذیرفته شده اید با خبر شوید. معمولا کارنامه نهایی در هفته آخر شهریور ماه و یا هفته اول مهرماه منتشر می شوید.

برای اطلاعات بیشتر در باب شرایط استفاده از کارنامه سبز کنکور 97 و شرایط انتقالی با کارنامه سبز بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

 

دریافت کارنامه سبز کنکور 97